måndag 28 mars 2016

Påskledigheten

Pink
Så börjar det vara slutet av påskledigheten. Jag har fått så mycket gjort av att bara vara ledig och ta det lugnt och fixa saker i egen takt. Jag gillar att ha mycket på gång och saker inplanerade men jag tvingar också mig själv att nu som då ha en ledig dag där jag inte har något extra inplanerat och tar saker som det kommer. För jag behöver det, för att ladda batterierna.

Äntligen har jag fått hemmet ordentligt städat, kollat film, myst med Snowball, kollat på Avon skolningar online både om kommande kampanj och Teamledare ämnen och umgåtts lite grann. Ätit chokladägg. Nu längtar jag så till kommande vecka, det är Avon möte i Vasa, både en kväll för konsulenter och kampanjskolning. Sen följande vecka blir det min födelsedag. Vad ska man hitta på då? :D

Söta Snowball med Snapchat filter :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar