lördag 19 juli 2014

Fredagen

Började bra, intervjuven gick så bra som det kunde. 6 stycken på andra intervjuven till 2 platser. Av 170(!) sökande. Så det var tufft. Fick mejl att jag inte fick det när jag var på min powerwalk. Slutade med att jag gick 8,3 km, det längsta jag gått i sträck. Skönt ändå. Fasade över diskberget som väntade hemma när man var smått sur. Diskbänken glänste. Bästa sambon igår så att jag inte surade ner mig alltför mycket. Guld värt. Köpte lite gott till kvällen, hittade ett ekologiskt rosévin och ett tyskt vin. Smakade ett glas av rosén igår och det var gott. De får in hela tiden mera ekologiska alternativ. Fint så :)

Vi kollade på filmen Transcendence igår. Bra och välgjord film. Så det blev en bra fredag till slut. Får tänka positivt och se vad som komma skall. Nu bara njuta av livet. Och att vara bland de 6 bästa av av 170 känns bra. Då har jag gjort något intryck :) Hej lördag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar