torsdag 17 juli 2014

Ärter

Jag har länge gått och tänkt på att jag en dag ska ta och storstäda. Det blev av idag, har skrubbat hela wc golvet så just nu hatar jag kakel ;) Men det gick relativt snabbt med Enjo produkterna. Duschdraperiet fick en sväng i tvättmaskinen och ser ut som nytt. Har också dammat ordentilgt idag överallt, dammsugat och tvättat golv. Fick hjälp av sambon också^^ Det känns skönt hemma nu.

Köpte med mig lite ärter hem idag, mums. Ikväll blev det våfflor och så har vi haft kaffebesök. Städade i klädskåpet igår så säkert 10 plagg fick komma med till loppis idag. Söker för tillfället efter en korg-hylla på hjul i plast till badrummet att ha alla shampoflaskor o dyl. i, eftersom vi har haft en i metall men den har färgat av sig lite på kaklet så det har varit lite svårt att få bort. Eftersom det är en hyreslägenhet vill man inte börja borra eller nåt där heller. Minimani eller Halpa-Halli har inte, ska se om jag hittar imorgon istan. Då ska jag iväg på min andra intervjuv till samma ställe. Spännande :) Med tanke på att det var tresiffrigt som hade sökt så hoppas jag innerligt på det bästa. Känns fint!

I helgen blir det troligen villaliv i gott sällskap. Nästa vecka blir det finbesök från Sverige. Härliga juli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar