tisdag 20 maj 2014

Utlfykt

Igår var det helt ofattbart varmt. Blev villabesök och bastubad. Vågade inte doppa mig ännu i vattnet men :P Idag har jag varit med min vän på sightseeing till Björkö :D Första gången som jag var där, iaf vad jag minns. Trevligt ^^ Sen Partylite demo. Alltid lika roligt. Köpte lite ljus och en hållare som var på rea. En ritkigt trevlig dag :)

De skulle ringa idag från arbetskraftsbyrån. Verkar inte funka så bra, inga samtal. Får se om de ringer imorgon ifall de har haft så mycket att ringa till eller vad det var. Fick mejl idag om ett jobb som jag trodde jag låga bra till med, men icke. Måste vara något annat som är bestämt för mig då :) Imorgon får jag sålt lite saker på fb loppis och torsdag läkarbesök. Elle och Kicks kom på posten idag, alltid roligt med nåt nytt att läsa. Och lite rabattkuponger förstås.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar