tisdag 27 maj 2014

Tjupp

Dehär med loppis är ju alldeles beroendeframkallande. Att hitta fina saker och göra fynd är väldigt roligt. Idag besökte jag Jupiter, Adam & Eva och Röda Korsets loppis. Det sistnämnda kollade jag inte så noga på kläder denna gång när jag nyss var. Det hade sålts bra på loppis så betalade veckans hyra och fick ta ut lite över femtio. Fint så! Får se om jag lägger imorgon halva pris och tömmer bordet på söndag. Måste fundera lite.

Jag hittade Ikeas byllan laptopstöd för 2€, Snowball får använda ena sidan till sovplats :P Invigdes direkt. Bra idé att man kan tvätta fodralet.



En tavelram blev det också från Ikea, råkade ha hem några kort därifrån också. Får se vart tavlan hamnar ^^



Bagsac väska 2€, blå Marimekko tygväska 0,50€, Adidas blåa shorts 1€ och röda 5€. Tavelram 2€.



Jag är mycket nöjd över dagens shopping. Hade tänkt åka till Fyndis också men det får bli imorgon när en annan ska massera sig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar