söndag 6 januari 2013

Skönhetsfavoriter december



Det får bli en lite försenad recension av mina favoritprodukter under december månad. Detta är också bra själv att ha sparat i bloggen så att jag kan kolla bakåt vilka produkter man gillat :)

Avon Luxe eyeshadow - black tie. Dessa ögonskuggor har väldigt bra pigment och lätt att applicera. Två av dem är lite glittrigare och två mera matta. Den rosa har tillsvidare lämnat oanvänd. Jag har använt endast denna palett när jag har gjort smokey eyes look till festerna runt jul. Sitter bra också! Ett stort plus för den lyxiga förpackningen och stora spegeln.

Rosenseriens lermask. Köpte jag efter en ansiktsbehandling på LL och är ljuvlig! Huden känns fräsch efteråt.
Skulle gärna pröva flera produkter från denna ekologiska serie.

Avon Luxe lipstick - provoactive pink. Jag älskar rosa läppstift - denna är inget undantag :) Lite starkare rosa, konsistensen påminner om Anew seriens läppstifts som fanns förut. Vårdar och torkar inte ut läpparna. Stort plus för den lyxiga förpackningen. Prisvärd!

Max Factor - false lash effect mascara. Denna mascara har gummiborste vilket jag föredrar och ger fina fransar. Sitter bra på hela dagen.

Lóreal - absolut repair balsam. Mitt hår blir extra torrt och skört på vintern, denna är räddaren i nöden. Har även balsam och inpackning i samma serie. Perfekt för torrt hår. Doftar gott.



Finns det någon produkt som har varit er favorit december eller 2012 som man bara måste testa? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar