tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År 2013









Vi hade en lugn och fin nyårsafton. På kvällen hade jag bokat bord åt oss på Fransmanni, där vi åt grillbiff med vitlökspotatis, sallad, örtsmör och aioli. Mycket gott :) Behövde inte vänta mera än 10 minuter trots att det var fullt med folk. Efteråt kollade vi film och åt gott, jag drack två glas vin. Fick besök en sväng, åkte ut och kollade på lite raketer. Imorse när jag vaknade så tittade Snowball på oss så där, så trött ^^ Vi har ätit tortilla idag, det har blivit lite av en tradition att äta det på nyårsafton eller nyårsdagen. Gott och fick inviga en av de fina klapparna.

Idag har jag sålt böcker och en klänning, så gick en timme och förde dem på samma gång. Skönt med en promenad, det ska garanterat bli flera sådana i år. Nu ska vi dricka kaffe och jag har lite smått börja plocka bort julpynt. Får se om jag bara lämnar ljusstaken till söndag i köket.

Gott Nytt År =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar