onsdag 26 september 2012

Äntligen ute: Missoni for Lindex


I tisdags kom Missoni kollektionen för Lindex ut i butik och på måndag kväll så kunde man vip shoppa på nätet. Fick mejl om att det skulle börja kl.20.00. Jag åker in på sidan strax nån gång efter det och är nummer 3xxx nånting i kö till sidan. Seriöst? Det uppdaterades hela tiden och slapp in först vid 22 tiden. Toppen fanns kvar som jag hade spanat in och mobilfodralet, lade det snabbt i korgen och fixade klart allt. Så det fick jag :) Längtar tills det ska komma på posten. Hade velat ha väska och underkläder också men det hade sålt slut direkt =/

Åkte in till stan idag och det fanns en hel del kvar! De hade nämligen fått påfyllning :) Så väskan jag hade spanat in fanns där och kära J lovade att ge den i julklapp. Så nöjd, tog hem ett par trosor också när det fanns kvar. Så om någon är nyfiken på denna kollektion så finns det säkert något kvar i Lindex i Vasa centrum :) 

Många hade tydligen problem på nätet med betalning och sådant, som tur hade jag inget sådant. Otroligt bra av Lindex att det faktiskt fanns nåt kvar att beställa - på hm.com gästdesigner-kollektioner har man knappt fått tag på nåt. Så nu är mitt shoppingbehov stillat för en stund i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar