måndag 3 september 2012

Ny vecka



Ny vecka, nya möjligheter. Har haft ledigt idag, så det blev en rejäl städning med hjälp av sambon. Håller som bäst och småplockar lite, finns alltid något sådant att göra tycker jag. Jobbigt när det är en massa småsaker framme! J åkte nyss iväg och spelade fotboll så jag får städa lite till ifred :)

Blev en sväng via stan för att köpa Loreal balsam (hade köpt shampo från lyko för länge sen) så fick prover från Cutrin på samma gång. Vid Bianco hittade jag också denna hårring(?) som jag ska pröva nån dag och se om jag får det att funka med mitt hår. Så snyggt :) Dricker som bäst en kopp kaffe och äter en kokosboll, slängde ihop några sådana igår. Trodde jag var ledig imorgon men hade kollat fel, det var på fredag istället. Passar mig fint :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar