torsdag 19 juli 2012

Clean it up

Bestämde mig för att ta itu med veckostädningen idag så att jag kan njuta av min sista lediga semesterhelg. Har fått dammsugat, plockat bort saker, torkat damm, städat wc och diska bort. Så skönt nu :) Såklart sket Snowball direkt efter att städningen var klar. Sen vi har flyttat kattlådan så sprättar hon ännu mera sand än tidigare, tänkte köpa en gummimatta som man kan lägga bredvid så det fastnar dit från hennes tassar istället. 

H&M höst katalogen kom idag, shopaholic som man är så beslöt jag mig för att lägga den direkt med alla andra tidningar som ska kastas. Kommer ändå att kolla på nätet. Bäst så, annars får vi kanske äta kläder istället framöver...

Ska snart få besök, sen ska jag iväg på "kaffe" med en vän. Låter som en bra torsdag :)


Skitaren


Just nu har vi Barbie handtvål från Avon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar