torsdag 19 april 2012

Hiss - Diss - våren

DISS

Hundskit och allt annat som göms i snön. De som inte kan plocka efter sin egen hund är man extra irriterad på denna årstid. Usch!

Dammigt värre. Det är skönt att de städar bort från gatorna och sådant, men ibland får man ändå hostattacker.

De som tror direkt att det är sommar och har för lite kläder på sig. Jag är mycket noga med vad jag har på mig för ytterkläder, när jag är så frusen. Att se någon med minikjol utan leggings eller dyl. gör att man bara fryser ännu mera.


HISS


Vårplagg och färger. Man vill helt enkelt klä sig i mera färgglada kulörer.

Solen. Så underbart när solen är framme och värmer. Då vet man att sommaren är på kommande! :)

Svanar och andra söta tipun. Behöver jag säga mera? Those cute little things <3

Vad är typiskt vårigt för er? Vill ni se mera Hiss och diss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar