söndag 8 april 2012

Födispresenter


Fick en fin Dalahäst av Cami <3 Älskling hade fixat en pokal åt mig också ;) Vi håller på och skämtar hemma när jag gör mycket hemma och annars gör nåt för honom så borde jag få en pokal :)


Fick 7 nagellack sammanlagt, här är 6 av dem + ett läppglans :) Har prövat metallicfärgade från Gina Tricot, jättesnyggt! Ska bli spännande att pröva alla, speciellt neonfärgade lacken och Depend som är längst ner i fin turkos färg. Lite mörk bild.


Den blåa Angry Birden har jag önskat och fick den av min sambo :) Även Guess plånboken och ett Make Up Store nagellack (som jag valt själv) fick jag också. Av Cami har jag fått ett fint kort, kattskålen från Sagaform,  den fina skylten, bok av Neil Strauss och Dalahäst diskduk. Kanske det märks att jag gillar Dalahästar? ;) Boken är jag mycket nyfiken på eftersom Neil är en duktig journalist och har även skrivit Jenna Jamesons biografi.



Av T fick jag hårmask, av M handcréme från Dermosil och fina turkosa ljus. Mycket skönhetsprodukter <3


Jag råkade ha M&Ms hemma så jag lade upp det så där fint i skålen :)


Fick även neonfärgade armband som jag invigde igår, matchade byxorna ^^ Sen även ett ugglesmycke som man kan ha både som mobilsmycke och halsband.


Boken Ödehuset fick jag av sambons mamma, vi har diskuterat den och jag är så nyfiken på den. Sen även ansiktsmasker och en härlig te förpackning. Ska bli kul att pröva dem, jag är nog lite te-fantast :P


Av M fick jag en fin ugglekruka och en krokus ^^ Den har blommat ut en del idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar