lördag 13 augusti 2011

Hello again

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Eftersom jag inte vill att detta ska vara en alltför personlig blogg om mitt privatliv så tänker jag inte skriva så mycket om vad som har hänt. Har upplevt en hel del, som tur så ser det ljusare ut nu. Jag har åtminstone fått en tankeställare och saker som jag ska bli bättre på:

- Jag måste ta hand om mig själv bättre, inte stressa och oroa mig i onödan. Sånt tar onödig energi. Umgås med de som får mig att må bra, prata med någon om det behövs.

- Allt behöver inte vara perfekt städat och perfekt gjort hela tiden. Ingen är perfekt. Om det är lite råddigt så ska  det inte störa mig ifall jag är trött eller har annat att göra.

- Gå på massage oftare. Som jag gissade, inte konstigt att jag inte kan slappna av i kroppen, det är väldigt "tajt" på flera ställen. Speciellt nedre ryggen och axlarna. Jag har gått två gånger och det har inte ännu velat "lossna". Det är något som jag kommer att prioritera fram över :)

Tack alla underbara nära och kära, vännerna och sambon. Speciellt M & T som jag har kunnat prata med om allting. Och min underbara sambo förstås <3 Just nu så njuter jag av livet och kommer att blogga när jag har lust. Avon stuff kommer garanterat upp! :)

Någon som har saknat mig? Lönar det sig ens att jag bloggar? ;)

4 kommentarer:

  1. Jag har saknat din blogg, roligt att du är tillbaka!

    Jag har ju förstås ingen aning om vad det är du upplevt men det är skönt att höra att det håller på att bli bättre/är bättre! Kämpa vidare, kram!

    SvaraRadera
  2. Jag finns alltid här vid din sida och det vet du :) Skulle nog aldrig klara mig utan dig för du är en guldvärd vän <3 Å jag har saknat din blogg, hehe!

    SvaraRadera
  3. Sandra>jo, kan säga att det blev för mycket av allt på en gång så att säga att kroppen och själen sa ifrån. Tar en dag i taget och det ser bättre ut än för några veckor sedan :) Kul att du saknat min blogg! Jag har läst din hela tiden också, grattis till giftemålet :)
    M>Aaaw, jag finns flr dig också :) Jag gissa du ha saknat den hehe :P

    SvaraRadera