torsdag 25 augusti 2011

Sverige 16-21.8.11 del 2

Tillbringade några dagar i Borlänge och på lördagen begav jag mig mot Stockholm till en vän från högstadiet. Just då hade de Sveriges största gratiskonsert i Kungsträdgården Voice 11. Vilken upplevelse! Otroligt vad de ordnar för unga där. Det var ju gratis ännu till. Vi dansade där också och diggade :)


Danny, vi var rätt så långt ifrån scenen men fick någon bild från den stora skärmen. Man såg dem på scenen dock :)


Vi åt tidigare på dagen på ett ställe där det fanns maträtter från Asien, Grekland m.m. Jag minns inte varifrån jag tog eller vad stället hette :P Det var grillad kyckling med klyftpotatis, hummus och två såser med vitlök och en med majonnäs.


Fika paus på ett ställe som hade stora bakelser. Jag tog maräng citronpaj och macchiato.


Sean Banan. Andra artiser som var där: Chris Medina, Eric Amarillo, Swingfly, Lazee, Adam Tensta, Crossfire, Vanessa Falk, Sibel, Loreen, Newkid, Norlie&kkv och Nause. Vilken feelis ^^ Efteråt begav vi oss till Collage, vi såg även Paow där. Jag har aldrig haft så kul när jag har varit ute eller dansat så länge i sträck! Dit vill jag igen :)

1 kommentar:

  1. stället hette kungshallarna och maträtten hette sfini ;) Vi hade roligt! Särskilt på Konserten och Collage ;D

    SvaraRadera