söndag 29 maj 2011

Sunday and so on

Angry Bird

Har nyss varit på gymmet, blev styrketräning idag (ben, rygg, mage) och är helt slut. Svettades nästan mer än någonsin idag! Är det så att desto mera man börja träna, desto mera svettas man? Jag kom dit en timme innan de stängde ungefär så det var väldigt lugnt. Just nu äter jag lite försenad middag pasta med spenatsås samt en "röra" med grynost, ekologiska tomater och paprikafyllda oliver. Till lunch åt vi tortilla :)

Ska snart hänga upp i tvätt och sen chilla resten av kvällen. Jobb som gäller måndag till onsdag och sen torsdag ledig. Borde reda upp i mitt klädskåp också snart, det är konstigt nog råddigt igen. Kanske Snowball är där när jag inte ser och härjar? ;) Förresten så har jag sötaste bakgrunden nu på min dator, älskar denna bild på angry bird <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar