måndag 30 maj 2011

Starbucks news

Sitter nu och bläddrar i Avon katalog 9, lyssnar på Jay Smith och tar det lugnt. Dagen har bestått av jobb och mathandlande. Eftersom min sambo hade bilen gick jag in till stan och handlade, det var nog tungt att bära den sista biten! Känns från gymmet igår också :P

När jag skulle betala såg jag att hon som var före mig hade nån typ av burk/mugg där det stod Starbucks på så jag frågade direkt var hon hittade det och gick dit. Där nära disken där det finns färdiga sallader och sånt fanns två olika Starbucks latte! Köpte båda, Qandi Caramell Latte jag provat och var rätt så god, men tror jag gillar den andra bättre :)

Blir lite chill nu innan natten, är helt upp i varv idag. I den nya Avon katalogen som gäller från mitten av juni så kommer äntligen en liknande produkt som påminner om den tidigare tough enough. Någon som minns vad detta var för produkt? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar