söndag 27 augusti 2017

Ninozia testar: mascaror



KOMMERSIELLT/BLOGGSAMMARBETE/PR - LOREAL BEAUTY BOARD

Jag fick ett härligt paket här om dagen. Tack Loreal för att jag får vara er medlem i Beauty Board - detta är stort för min blogg :) 3 mascaror kommer jag att testa och recensera. Produkterna har jag fått, mina åsikter/feedback är helt och hållet mina egna och kommer att vara det även när jag skickar in slutlig recension efter att ha testa dessa ordentligt.

Den som jag är mest nyfiken på är Paradise Extatic som jag sett bilder på i sociala medier. Den finns nu på Stockmann, har inte lagt märke till om den finns i butikerna här ännu. Denna mascara ska ge rikligt med volym. Gillar verkligen förpackningen också. Min absoluta favoritmascara som ger volym samtidigt som den separerar är från Volume Million Lashes serien - So Couture. Jag har alltid en i lager av denna och vill så skriva en mera utförlig recension. Den tredje är från samma serie men heter Feline som ska ge böj till fransarna - denna har jag prövat idag och mitt första intryck är positivt. Borsten gillar jag!


Jag kommer testa produkterna ett tag innan jag kommer med slutlig recension, tänkte också ta bilder när jag applicerat mascaran. En till Loreal mascara har jag också hemma som jag kommer att skriva om i samband med de här tre. Har ni testat nån av dessa? Vilka är ni mest nyfikna på? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar