tisdag 8 augusti 2017

Red tuesday and my first feelunique order

Äntligen kom mitt efterlängtade paket! Jag beställde för första gången från Feelunique, främsta orsaken var en produkt som jag väntat länge på att få tag i och kollat flera hemsidor. Strax efteråt jag hade beställt så kom den till en finsk webshop - men de packar väldigt dåligt så skulle ändå inte våga beställa utan vilja köpa den i butik. Denna var jättebra packat och kändes fint och lyxigt att öppna paketet - vad som finns i så får ni se i ett skilt inlägg :) Materiell lycka.



Jag ska snart iväg på jobb så passade på att fota beställningen och ta en temabild - red tuesday. Avon läppstiftet är ett usb minne. Så söt. Viva La Diva liquid metallic lipstick är en fin mörkröd färg. Marc Jacobs dot parfymen är ett reafynd och ögonskuggan har jag fått i gåva. Nu ska jag iväg och sen imorgon har jag en ledig dag och tänkte blogga om innehållet i mitt feelunique paket. Stay tuned.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar