tisdag 1 augusti 2017

Beauty wanties right now

beauty wanties


När man älskar skönhetsprodukter och att pröva nya saker så är det alltid vissa produkter som man blir extra intresserad av att testa. Här är några av dessa :) Jag har just nu en två nya produkter på väg hem, hoppas det är helt när det kommer fram - beställde från en sida jag inte tidigare beställt. Vet flera nog som beställt därifrån så hoppas det bästa - det tar lite längre när jag inte ville lägga extra pengar på snabb frakt.

Sigma produkter - Jag har inte testat något från märket och är extra nyfiken på någon pensel eller deras make up svamp som påminner om beautyblendern.

NARS Orgasm läppstift - Jag älskar rouget i samma nyans och nyss kom denna fina färg också som läppstift. Gillar deras stilrena förpackningar.

Becca highlighter - Ett märke jag inte testat, snygga förpackningar också. Highlighters kan man väl inte få för mycket av ;)

Kat Von D Alchemist Holographic palette - Denna palett ser så härlig ut och kan användas på många sätt. Har varit så nöjd med foundation, concealer och liquid lipstick från märket. Så synd att det inte säljs i Finland.

Benefit Hoola lite - Denna bronzer ska passa bra för ljus hy, vill så gärna testa flera produkter från märket.

Maybelline Colossal Volume mascara - Flera mascaror har jag just nu i lager, men nästa gång det blir att testa nått nytt så tänkte jag mig denna. Håller utkik efter erbjudanden.

Anastasia Modern Renissance och Subculture ögonskuggspaletter - De här har jag läst så gott om, dock blandade om subculture. Främst gillar jag färgerna där när de påminner om Mario paletten som kom ut från märket tidigare som jag inte fick tag i.

Sephora liquid lipstick - Sephora har jag aldrig besökt och har planer på det i vinter i Stockholm. Jag vill testa flera produkter från märket :) Har tidigare fått dushgel och bodylotion i gåva från märket som jag gillade mycket.

Huda Beauty liquid lipstick - Ännu ett märke jag inte testat något från, skulle gärna pröva deras liquid lipsticks, finns minikits av dem på några hemsidor.

Pixi glow tonic - Ännu en otroligt hyllad produkt som man sett på nätet och i tidningar. Är den så bra som alla påstår? Någon som har testat? :)

Urban Decay läppstift heat kollektionen - Dessa färger ropar mitt namn haha. Bruna, bronziga färger ja tack!

Morphe borstar - Har testa ögonskuggor från märket och de gillar jag verkligen, har dock aldrig testat någon pensel/borste. Extra nyfiken på någon ögonskuggspensel.

Vill också testa skuggor från Lorac, Violet Voss och Suva Beauty. Sen längtar jag redan efter att se vad det kommer att komma för kalender och julkollektioner i sminkvärlden haha :P Vad är ni extra nyfikna på just nu? 


2 kommentarer:

  1. NARS orgasm läppstift?! Nämen de vill ja ju å testa!!! xD Violet Voss har jag aldrig hört om förrän för några veckor sen, verkar ju sjukt bra! :D

    SvaraRadera
  2. Tror du kommer gill Sephora,fanns myki nice där :)

    SvaraRadera