söndag 19 juli 2015

Senaste shoppingen: Avon kampanj 9


I kampanj 9 blev det en lite större beställning. Mitt ansiktsvatten började ta slut så behövde ett nytt, resten av produkterna jag har är från nutra effects serien så det fick bli en sån. En handkräm att ha i väskan var också ett måste, älskar ni doften av vanilj så är denna helt underbar.

De hade även 3 produkter för 7,50€ så jag valde fotkräm, Senses indulgent (återfuktande och krämig) och en deo. Naturals choklad skrubben för kroppen måste jag bara ha nu när den jag har håller på och ta slut. Denna doftar riktigt choco :D 720 ml Senses produkt kommer att användas både som handtvål och duschgel. Sen en fiffig produkt för fötterna som innehåller både fotfil, sten och rasp. En ny ansiktskräm från den nya hyllade Planet Spa serien ska jag också testa. Hårmasken från nya BB Absolute Perfection fick jag som gåva när jag hade sålt för en viss summa :)


Jag hade svårt att bestämma mig vilken av de nya ögonskuggorna jag skulle välja så det fick bli precious shells. Vi som har kundnummer och beställer så får också ta del av speciella erbjudanden på våra sidor så jag beställde denna make up väska som också hör till Avons signature collection. Fin storlek också. MagicX face perfector är helt underbar som primer. Har haft den för ett tag sen och tummen upp att den innehåller spf 20. Även en penna i samma serie syns nedan som jag ska pröva använda under ögonen.

Nagellacket ska jag pröva nu i samma stund som jag skriver detta, från magic effects mineral crush serien, denna färg heter diamond. Mascara är alltid bra att ha på lager och nu finns en intensivare svart version av big & daring, som ger underbar volym till mina fransar. Läppglanset fick jag som gåva och även klockan när jag hade en bra försäljning i denna kampanj. Fick även en duschgel och skum för bubbelbad som inte syns på bilden. Mycket nöjd med denna kampanj, med lyckad visning och nya kunder :) 

Vackert mönster :)

Ser ni någon intressant produkt? Någon som ni har använt eller är nyfiken på? :) 

Detta är inte ett sponsrat inlägg. Katalogen online hittar ni här.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte riktigt förstått mig på den där primern, det känns som om den bara rullar omkring på huden då ja ska applicera :/ dock e ja ganska sugen på att nöpa den där eyeshadow quad:en! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch då, vad synd att den inte passar dig :( Så är det ibland :) Ja den är så fin i verkligheten :D

      Radera