onsdag 1 juli 2015

Ninozia testar: Estée Lauder & bareMinerals


I förra veckan började jag testa dessa två produkter. Båda är reafynd från Kicks för en bra tid sen, kanske runt julrean eller något? Jag har tidigare prövat puder från Estée Lauder så blev så nyfiken på denna, som kan användas som puder eller som powder - foundation produkt med lite mer täckning - med andra ord väldigt lik den jag har från Mac som jag älskar och alltid köper med mig hem. Har prövat den en gång hittills och är snäppet mörkare - kan bli helt bra nu till sommaren. Svampen har två olika sidor - en om man vill använda den som puder och den andra som man kan använda för att lägga på lite mera när man inte har foundation.


Den andra produkten jag prövar är från bareMinerals - blemish remedy. Detta är ett mineralpuder som ska vårda orenheter i ansiktet där man lägger det, man kan även applicera det på större partier om man vill. Jag har endast testat deras ögonskuggor som jag gillar. Har prövat någon gång nåt tester av deras foundation men inte riktigt passat mig som helst vill ha mera täckning också.


Behändigt med penseln som följde med också. Jag har testat nu ett par gånger och än så länge rätt så positivt - förutom doften. Den doftar unket mjöligt på något vis. Ska pröva den ännu ett tag innan recension, eftersom det ändå ser ut att funka rätt så bra :)


Har ni testat nåt av dessa? :) Någon annan produkt som ni vill se recension på som jag bloggat om? ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar