fredag 31 juli 2015

Den tog slut! - Juli


Vart försvann juli? I all hast. Inte så många produkter denna gång men några :)

Sence lip balm - Helt okej basic läppomada. Minns inte var jag köpt dem, kanske Erkin Halli? Två pack var de i alla fall och billiga. Kan tänka mig köpa igen, såna här produkter går ändå åt.

Parfymprov Avon Percive Dew - Jag har beställt en del parfymprover som jag håller på och testar vilken jag skulle gilla, så många jag är nyfiken på. Detta var tyvärr inte min doft och kändes väldigt svag på mig. Kommer inte att köpa denna i full format.

Studio Fix Mac Powder + foundation i färgen NW15 - En produkt som jag alltid försöker ha i lager och skickar folk att ta med den om de är i Stockholm eller Helsingfors. I september blir det dags för Helsingfors så då får jag köpt en till. Har en i lager ännu som jag ska öppna. Den är perfekt färg, går att bygga upp och har varit en favorit i många år. Synd att inte Mac finns här nära så man kunde pröva flera produkter därifrån. Kommer garanterat att köpa den igen :D

Nivea sensetive 3-in-1 micellar cleansing water - Denna har jag använt som ansiktsvatten och kom i en livbox. Helt bra tycker jag. Kommer troligen inte att köpa igen när jag inte använder några andra produkter i denna serie.

Avon Senses Lagoon shower gel 720 ml - Har blivit använd både som handtvål och duschgel. En god fräsch doft. Kommer garanterat att köpa igen, en av mina favoriter från Senses produkterna :)

Har ni testat nåt av dessa ovan? :) Någon som prövat andra mac produkter? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar