lördag 19 maj 2018

Here comes the sun


Länk till min Avon webshop

Jag är väldigt ljus i hyn och har alltid trivts så. För mig är hög solskyddsfaktor väldigt viktig, eftersom jag lätt bränner mig och blir röd. Här är produkterna jag har nu för ansiktet, en after sun är på kommande från Yves Rocher - bestämde mig för att beställa lite därifrån igår. Har inte beställt därifrån på flera år. För kroppen och ansiktet om jag inte har med någon av dessa använder jag denna från Avon. Perfekt storlek i tub, passar min känsliga hy.

Eftersom det vankas ordentlig semester för min del i år så behöver jag ett solskydd för ansiktet - som också fungerar under make up. Efter lite surfande så beställde jag Aco Sun Face Fluid mattifyin spf 50 från den här sidan, där man också fick sun soft lips spf 25 på köpet. Har ännu inte hunnit testa denna. Det är första gången jag beställer därifrån och paketet kom efter 2 dagar. Labello sun protect köpte jag från Citymarket när jag insåg att jag inte hade ett läppomada med spf hemma. På apoteket frågade jag efter tester på La Roche-Posay anthelios fluid spf 50. Testade den en dag när jag inte bar smink och den gick så snabbt in i huden. Så än så länge gillar jag den.

Vilka är dina favoritprodukter för ansiktet på sommaren? :) 

Detta är inte ett sponsrat inlägg.

In english:
I am very pale and have always enjoyed it. To me, high sun protection factor is very important, because I easily burn. Here are the products I have now for the face, an after sun is coming from Yves Rocher - Have not ordered anything for several years. For the body and face if I do not have any of these I use this from Avon. Perfect size in the tub, fits my sensitive skin

Summer holidays are coming and I need a sunscreen for the face - which also works during makeup. After some webbrowsing, I ordered Aco Sun Face Fluid mattifyin spf 50 from this page, where you also received sun soft lips spf 25 on the purchase. Have not yet tested this. This is the first time I order from there and the package came after 2 days. Labello Sun Protect I bought from Citymarket when I realized I did not have a lipstick with spf at home. At the pharmacy, I asked for tests on La Roche-Posay anthelios fluid spf 50. I tested it one day when I did not wear makeup and it went so quickly into the skin. So far so I like it :)
What are your favorite products for the face of summer? :)
This is not a sponsored post.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar