måndag 15 augusti 2016

Hemtex fynd




När jag var istan i förra veckan så passade jag på att vika in till Hemtex. Reorna börjar vara i sitt slutskede och glad blev jag när jag såg dessa! Min favorit konstnär är Lovisa Burfitt och hon har gjort en kollektion för hemtex. I present tidigare i år så har jag fåt en vacker lampa och servetter, samt att jag äger muggar från Rörstrand med hennes motiv.

Den stora planschen ska komma i mitt rum, den hade kostat 69,95€ och nu var den nedsatt till 10.95€. Kuddfodralet var det ännu mera rabatt på när det var sista, det hade kostat 14.95€. Jag betalade 13.95€för allt! Det fanns ännu några saker jag var intresserad av men försökte tänka vad som behövs mera :)  

Nöjd med mina fynd! Här får ni se bild på en Snowball som vill ha skinka :D Ha en bra måndag mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar