söndag 8 december 2013

Söndagens sysslor

Denna söndag har varit riktigt härlig hittills. Börjar sakta men säkert må bättre också. Började dagen med en god frukost, sen har jag suttit med beställningar ur julkatalogen och skrivit upp på beställningsblanketter i några timmar. Alltid lika kul, ska bli så härligt sen när man får allt man beställt :) Ska snart ta och kolla igenom vad jag själv ska beställa. Alla klappar är så gott som klara, bara något smått som jag får från en butik i närheten. Känns fint!

Från Avon katalogen så är jag speciellt nyfiken på detta läppstift och ser ut att vara en populär produkt att beställa från denna katalog bland mina kunder. Det heter Extra lasting och färgen är forever pink. Man får aldrig för många läppstift ;)

På nedersta bilden ser ni Snowball som nyss ha lärt sig hur denna aktivitetsleksak som man ska klösa på när man har kattmynta där. Eller så kan man ligga på den ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar