söndag 15 januari 2012

Halv 8 hos mig ^^

Det var meningen att jag skulle ha en visning idag men den blev framskjuten istället. Gör inte mig något, ska passa på och njuta av en ledig dag ^^ 

Förresten så när Snowball var på balkongen idag så åt hon snö. Knäppisen <3

Igår var det halv 8 hos mig här och jag var värdinna/kock. Allt blev riktigt lyckat, god förberedelse gör väldigt mycket :) Jag bjöd på detta:




Toast Skagen sur le chemin Pågens

(istället för skagenröra med räkor blev det laxröra, brödet var Pågens lingonbröd)



Le paradis steak minute

Lövbiff med kryddsmör och pepparsås, smörstekt zuccini och sallad.



Le ciel au chocolat

Hemgjord kladdkaka med grädde



Nu blev jag hungrig igen bara för att man läste detta...

2 kommentarer:

  1. Ooh, de lät gott! Jag kommer gärna på middag till ditt ;)

    SvaraRadera
  2. Ja bara jag skulle ha ingredienserna till allt igen ;)

    SvaraRadera