måndag 12 december 2011

Sverige shoppingen


Loreal rese-set för färgat hår, Brilliant smile toothpaste, Britney Spears Radiance parfym set och Wackra handtvål är från Lyko.se. Kalender från Coop, trosor från H&M, batteridrivna ljus från Clas Ohlson(29kr!) och sminkborste från Åhléns. Den är lite mindre så kommer att vara lättare att applicera mitt favoritpuder. På Kjell & Company köpte jag två bumpers och ett bakskal i silver till Iphone för endast 149 kr tillsammans!


Servetterna är från Rusta, längre t-shirt från Cubus i mörkblått på rea.


Björn Axén torrshampo köpte jag på Åhléns, Isadora lila nagellack, TIGI Radiant brunette set 199 kr, värde över 700kr!) och Loreal Repair shampo och hårinpackning från Lyko.se (bäst för torrt och slitet hår), Läkerol tuggummi, God Jul skylt från Kuckeli Kana, t-shirt från Serious Sally på rea. Weleda mini duschgel var från Life tror jag. Sen en chokladstång från Starbucks förstås :)

Det blev mest hårprodukter denna gång som jag hade beställt tidigare och de var också mina bästa köp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar