fredag 30 december 2011

Året 2011

Januari

Totalt 100 inlägg i bloggen denna månad! Var på öppet hus på nya gymmet Easy Fit. Första boken jag läste i år hette När kalla nätter plågar mig med minnen om hur det var av Jessica Andersson. Skaffade gymkort och gjorde en kropssanalys.




Februari

Zumbade och tränade aktivt. Vi fick en ordentlig printer :) Idol show i Jakobstad med två vänner, det var jättekallt. Fick träffa Geir då också ^^ Vår kaffekokare gick sönder så vi var tvungen att hämta en ny. Som tur var garantin kvar. Hittade också en riktigt stor fin clutch på Fyndis som är en av mina favoriter till fest.


Mars


Var sjuk i början av månaden, bloggade inte så aktivt då. Läste ut boken Ego Woman av Carolina Gynning.
Klippte och färgade mitt hår hos min gamla frissa i hemstaden.


April

Besökte vårmaknaden i Nykarleby. Kollade på Stockholm - Båstad. Jag fyllde 23 år och Snowball 4 år. Fick tulpaner, Snö halsband, stor ram, 6 böcker, fotbad, Iittala Teema koppar + fat och godis. Buzzade för Pepsodent White Now.




Maj


Vann för första gången i en bloggtävling! Fyndade ett par Tiger of Sweden jeans som idag är en av mina favoriter. Kollade Food Inc. som förändrade mycket i mitt liv angående mat och djur. Finland vann VM guld i ishockey, körde en sväng istan efteråt och kollade på alla som körde eller firade runtomkring. Testade Starbucks latte som kommit till butiken.


Juni


Fyndade böcker på loppis, dokumenterade min väsk kollektion. Firade midsommar hemma med god mat och sällskapsspel :) Skaffade nytt bord med stolar till balkongen. Ryan Dunn dog. Var för första gången på en möhippa.


Juli


Endast 7 ynka inlägg, en hel del jobb och en skön sommar med andra ord! Bokade Sverige resa :)


Augusti


En av de jobbigaste tiderna i mitt liv. Blev sjukskriven. För mycket stress, onödig oro och ännu till försöka ha det så fint som möjligt hemma. Allt kan inte vara perfekt. Jag fick mig en tankeställare innan det gick för långt. Tack vare vänner och familj klarade jag mig genom denna svåra tid <3 Jag har blivit bra på att ta hand om mig själv efter detta och lärt mig hur man slappnar av bättre :) Åkte också till Sverige denna månad, perfekt tidpunkt. Besökte Cami och hade trevligt :)


September


Idol 2011 startade igång. Noterade att Lagerhaus öppnar webshop, men levererar inte till Finland :( Besökte Haparanda med mamma. Det blev shopping på Ikea, Rusta och Coop. Buzzade om Dove Intensivkur som var en bra produkt.


Oktober


Min älskade Iphone 4 flyttade hem till mig. Jag vill aldrig vara utan den :P Versace for H&M släpptes. Shoppade reaprodukter 3 för 1, scarf, t-shirt och trosor för 3€. Firade Halloween på Ollis, helt okej. Jag var utklädd till Angry Birds lover :P


November


Köade till Gigantti för en Dolce Gusto kapselmaskin och det var värt det! Ett av årets bästa köp. Var med min vän M på STK på Fontana med Johan Becker och Eric Amarillo. Träffade de backstage och hängde med dem resten av kvällen tills jag blev trött och gick hem. Blev intervjuvad av X3M på Fontana och det sändes live. Hade Partylite visning hemma hos mig.


December


Hade Avon visningar och fick hem 30 kg produkter. Besökte Cami i Sverige, tiden gick alldeles för fort =/ Fick fina klappar och shoppade en del på mellandagsrean.

Det har varit ett helt bra år, fast det har varit lite jobbigare. En sak som jag hade som mål ifjol var att sluta med socker i kaffet och det har jag gjort! Bara om det är så otroligt starkt så lägger jag i en sked för att kunna dricka det. Jag ser fram emot 2012 och hoppas på ett ännu bättre år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar