tisdag 12 juli 2011

Resa

Jag kollade igenom alla biljetter och sådant, det är verkligen inte länge tills man åker iväg. Tack Cami för all hjälp! Snart ses vi :D Lite mer än en månad tills jag åker! Tiden kommer att gå snabbt har jag på känn. Just nu försöker jag inte shoppa något extra alls, blev dock ett loppisbesök här om dagen och fyndade ett par svartgråa Tiger of Sweden jeans. Om jag vill shoppa nu så är det perfekt att besöka loppis. Det kan jag tillåta mig ;

Förresten så är Avons senaste katalog 10 helt slutsålt, men finns att spana in på internet här. Sista beställningsdag är 25.7. kl.20.00. Snart  kommer det att komma en underbar nyhet som inte har funnits i Avon tidigare och verkar vara riktigt bra och prisvärt ;) Mer info kommer när det blir aktuellt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar