måndag 26 april 2010

Foundation


Måste nog vara det svåraste för mig att hitta p.g.a min ljusa hy. I förra veckan så ordnandes en Chanel kväll på Sokos Emotion, man fick bekanta sig med nya produkter och även pröva på en del. Förstås så är alla Chanels otroligt mörka, men fick tips om Lancome's Teint Idole silky mat. Den var ljus och otroligt lätt, och ger ändå inte ett sånt lager att man ser för sminkad ut. Man kan bygga på hur mycket täckning man vill ha och den täpper inte till porerna. Testade den för nån dag sen, riktigt fantastisk! Håller hela dagen också. Enda minuset är väl priset - 42€. Det sved i min plånbok men blev lite rabatt den dagen så lite sparade jag in i alla fall. Perfekt till sommaren när den ändå är lätt i sig! Färgen jag har är 010, ljusaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar