fredag 18 november 2016

#GALALISTAN2016

Galan 2015

Hur känner du dig inför Galan 2016?

Jättetaggad! Jag missade Avon Galan i år när det var bröllop, så glad att det ordnas en Gala i år. Jag ser fram emot att få fixa mig, ha roligt och bara njuta av kvällen. Man har väntat på att biljetterna ska släppas och få veta mera om Galan :) Jag tycker om att läsa mera om samarbetspartnerna på Finlandssvenska Bloggare sidan.

Vem kommer du att gå på Galan med?

Mima som jag lärt känna via bloggen. Vi har känt varann i ca ett år men det känns som om vi har varit vänner länge. Vi har väldigt roligt tillsammans, älskar att prata om Avon, smink och skönhet och det är endast tyst när vi äter och sover typ haha!



Har du din galaoutfit under kontroll?

Ja! Den första klänningen jag klickade hem passade inte men den andra satt perfekt. En klänning jag kommer att kunna använda igen. Kommer att byta klänning sen till efterfesten. Vilka smycken jag ska välja får vi se, har en del hemma. Sminkningen brukar jag oftast inte planera så mycket, utan ser vilken feelis jag har. Troligen mörk ögonsminking och rosa läppar. Dock fick jag hem två glittriga läppstift från Avon igår så får se :D Min vän och frisör fixar håret.

Vilka tre saker kommer du garanterat att ha med i din väska?

Läppstift, puder och telefonen.

Har du övat på dina poser till röda mattan?

Nej jag tar det som det kommer :)


Är det någon du inte mött personligen som du ser fram emot att träffa på Galan?

Jag träffade en del ifjol, Chevelle är jag extra taggad att träffa :D 

Vilken kategori i prisutdelningen är du mest taggad inför?

Årets mode- och skönhetsblogg, årets blogg och årets youtuber. Och årets podcast förstås, heja Ted och Kaj!


Vilken programpunkt kommer bli den roligaste?

Jag ser fram emot prisutdelningen och modeshowen och förhoppningsvis överraskningar! Ser fram emot hela programmet helt enkelt :)
Efterfesten hålls vid Bank. Vilken låt vill du absolut dansa loss till?

Gärna något låt av Pitbull, Fanta och rosé och annat som spelas på radio just nu.

Om du skulle summera bloggåret 2016 med en mening, hur skulle den meningen lyda?
Året då jag satsat på Avon och foton i bloggen.

1 kommentar:

  1. Haha ja kom att tänka på en sak, det var ju sommmar när bilden på oss togs och vi var inte ens bruna! xD #blekfisarna ;)

    SvaraRadera