lördag 26 november 2016

De senaste dagarna


Så var det plötsligt lördag, Glad Lillajul på er! Så här såg det ut i måndags, när jag hade första julvisningen. På onsdag fick jag ett härligt samtal - jag har nu fått jobb! Blev så taggad och glad, ni får veta mera sen. Redan igår jobbade jag första dagen. Kommer att bli så bra det här :)

I torsdags hade jag och en kollega Avon kväll i Jakobstad och direkt efter jobbet i fredags blev det mat på Outback burgers. Idag sysslar jag med Avon stuff, förbereder och fixar inför kommande med 3 visningar, ett stort evenmang och jobb. Samt att julkatalogen närmar sig slutet och då är det lite allt möjligt. Efter denna vecka blir allt mycket lugnare :D Det kommer att vara lite tomt på bloggen i veckan.

Nu ska jag fortsätta, jag har hunnit lägga upp ljusstaken och stjärnorna så det blev mera julstämning :)


4 kommentarer:

  1. Ser ut som om du har mycket på gång :) borde koma på någon Avon kväll någon gång :) Fortsatt trevlig lilla jul :) <3 // My Emily

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp :) Ja det skulle vara roligt :D <3

      Radera
  2. Svar
    1. Tackar! :D Kommer att ha härliga kollegor :D

      Radera