söndag 6 november 2016

Saturday - purple power


Jag älskar läppstift och invigde lördagen med att pröva ett nytt matt läppstift från Essence i färgen purple power. Jag har två stycken matta sen tidigare från samma märke som jag gillar men denna var inte riktigt lika bra, varken i hållbarhet eller den matta effekten. Förpackningen var dock annorlunda, så kanske formulan har ändrats eller så är det väldigt olik mellan färgerna.


Testade också baking med Avon magix hd puder. Väldigt positivt överraskad efter en gång, det blev så lent och bra! Hittills känns det som den vinner över Nyx, den som är i pressad form. Ska pröva den ett tag innan jag ger en mer noggrann recension. På ögonen har jag både Make Up Store och Isadora ögonskuggor. 


Igår hade vi kaffebesök, kollade på Så Mycket Bättre och så hade jag faktiskt ro att läsa. Har mera perioder när jag läser böcker, annars blir det mest tidningar. Idag har varit en mera produktiv dag, jag skulle sortera bland mina Avon papper vilket slutade med att jag städade hela rummet. 

Så nu är det fint och jag är redo för julkampanjerna! Första katalogerna har jag idag fixat färdigt i kuvert. Lyssnat på Ted och Kajs podd. Första julklapparna har jag hunnit köpa in också så det känns bra att börjat med det. Vad har ni gjort i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar