onsdag 24 augusti 2016

The weekend och Pohjalainen



I helgen var jag till Kalajoki med mina Avon vänner och kollegor. En riktigt rolig kväll med god mat, dryck, planeringar och skratt. Behändigt när onnibus går dit nu också. Ser fram emot hösten/vintern och kommande pikkujoulut.



Lackade naglarna med nailwear pro i färgen romance. Så snyggt! Passade på och kolla på nätskolningar jag missat på bussen. Finaste häftet från Tiger :P Nu ska jag iväg till hemstaden, ikväll ska jag hålla visning med en ny konsulent.



Läser ni Pohjalainen? Blev intervjuvad där igår, trodde dock inte det skulle bli en sån stor bild på just mig haha! Lägger kanske upp bild i något skede :D

Sen är jag riktigt taggad inför Bloggalan 2016! Vilken härlig höst/vinter som är på kommande. Är ni på väg? :)

1 kommentar: