torsdag 25 augusti 2016

I mitt paket från eleven.fi


BLOGGSAMARBETE MED ELEVEN.FI

INNEHÅLLER ADLINKS

Mitt paket från eleven innehöll dessa två produkter från Revlon. Jag är inte direkt bekant med märket, har bara läst om det och har använt något nagellack när jag var liten. Blev så glad när det var just något rosa för läpparna, så passande eller hur? :D

Det är ett vackert läppglans med namnet Revlon Ultra HD Lip Lacquer i färgen petalite. En fin rosa färg, jag har inte så jättemycket läppglans så ska bli roligt att testa. Förpackningen är fin och lyxig också.

Passligt nog tills två av mina mascaror har torkat så kom en ny från Revlon, Ultimate all-in-one. Borsten ser häftig ut, olik någon jag prövat. Ska ge fylliga, långa och separerade fransar. Jag kommer att blogga om produkterna när jag prövar de också.

Brukar ni beställa från eleven? :) 


1 kommentar: