onsdag 20 januari 2016

Kräm - pump it up!



Jag har haft i halsen sen imorse så har försökt kurera mig idag och ta det extra lugnt, när det är begravning på lördag och vi åker iväg redan på fredag. På bilden ser Avon Care Rich moisture family lotion beställde denna som demoprodukt (innan den släpps) och denna är super för mina händer nu! Jag blir oftast röd på vissa ställen och torr vintertid och det syns inte nu mera på ett ställe. Passar hela kroppen, kommer i kampanj 2 katalogen som börjar imorgon. 5,75€ för 750 ml, inte illa. Har den framme nu på vardagsrums bordet. Fin förpackning.



Nu har jag gjort sallad med qvinoa några gånger, så gott! Lite tager vad man haver, på bilden har jag riven morot, äpple, körsbärstomat och fetaost. Mums. Jag brukar oftast få dille på nån viss typ av mat så vill jag laga det hela tiden tills jag tröttnar nästan, någon annan som har det likadant? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar