söndag 3 januari 2016

Julklappar från vännerna



Jag har fått så fina klappar i år, mycket jag önskat mig och en massa härligt. Längst till vänster är det jag fått av min vän Cami, härliga skönhetsprodukter, med bl.a. Weleda läppomada, Make Up Store body spray, nagellack och läppglans samt duschgel från Kings & Queens och en ekologisk hårmask. Och den fina Daisy Beauty tidningen som finns i Sverige. Tack min kära vän!

Den mysiga filten, fina kannan och Elle prenumeration (!) har jag fått av min vän M och söta W. Hon hade också gjort en fin adventskalender till mig med bl.a. SNÖ örhängen, dermoshop produkter m.m. Tack för allt fint och för att du finns i mitt liv, så glad och tacksam över allt jag får.

Tack mina fina vänner och tack Cami för att vi hann träffas :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar