måndag 4 januari 2016

Julklappar & loppisfynd


Här ser ni mera av klappar det mesta fick vi tillsammans :) Godis, söta ugglor, kattkalender, presentkort HM, muminmuggarna med sniff och katten + äventyr, dalahäst påslakanset, biobiljetter, pyjamasbyxor, sockor, filt, pengar och handgjod väska.

På bilden till höger ser ni en härlig målarbok med djur, animorphia. Så fina bilder, har inte sett denna förut. Fick den, pennor och ett par örhängen av sambons syster. Tack! Vi drog lott om till vem vi skulle köpa istället för att behöva köpa till sex stycken. Funkade bra så.

Presentkortet har jag redan använt och hittade en hel del på HM som kommer i ett skilt inlägg. Vi vann också tresiffrigt tillsammans på skraplotter, så mycket har vi nog aldrig vunnit på skraplotter :D Så när man fick det och pengar i julklapp så har jag shoppat från HM och beställt böcker från Adlibris. Av sambon fick jag en högtalare som ser ut som android gubben nedan, Kicks kalendern och en annan sak från Kicks som jag visar i ett skilt inlägg.


Det var ett tag jag gick på loppis, för en tid sen gick jag med min vän på Combo. Har själv bord där men har bara varit dit och fyllt på och inte gått något själv. Denna gång blev jag så glad när jag hittade dessa ballerinas man kan vika ihop, har ett par sen tidigare men dessa var i så mycket bättre skick, troligen nya för 8€ & 10 + ett långt guldfärgat halsband i guld. Jag har så smal häl så kan ej ha vanliga ballerinas eller pumps, om det inte är band eller nåt. Hittade även en t-shirt till mig och sambon som är i tvätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar