fredag 13 februari 2015

REKO & Fredag





Igår var jag första gången på REKO träffen i Vasa. Det blev 30 st ägg och 1kg av orange och 1 kg av gula morötter. Hon som jag köpte äggen av har bott i hemstaden så det var roligt att vi kände igen varann :P Jag har gjort purésoppa idag, en med gul och en med orange morötter. Så nu har jag 7 matlådor :) Är inne i en vill-ha-soppa-till-lunch period nu. Omnomom!

Ikväll blir det fredagsbastu som vi har bokat. Can't wait! Denna vecka har varit en superbra vecka. Har haft ny energi (och vad härligt att det blir ljusare på dagarna!) och fått börja jobba på med något som jag tycker om, trivs med och är bra på. Jag har blivit erbjuden det tidigare också, men nu var det verkligen rätt tid med grymma möjligheter. Har också ändrat om i mitt rum för att få lite bättre ordning. Spännande saker på gång, speciellt den 28.2 - snart kommer det mera info :D

Ha en superbra fredag alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar