torsdag 26 februari 2015

Dagens tre produkter


Rimmel BB Cream 9-in1. Denna följde med i en livbox, och precis som jag misstänkte är den för mörk för mig. Lite puder räddade dagen och ser nu att den inte alls har hållit sig bra under dagen, trots att jag inte gjort något ansträngande. Synd :(

Isadora Dynamic Lash Growth Mascara. Denna ska ge synbart längre fransar efter 30 dagar. Jag kommer inte använda den varje dag men rätt så ofta. Bra gummiborste som separerar bra :)

Paese matt ögonskugga kashmir. Denna är riktigt fin när den är matt :) Tycker att vissa vita färger inte blir bra på mig, denna var riktigt fin. Också från en livbox. Detta märke har varit helt okänt för mig, har även fått ett rouge av detta märke från livbox.

Någon som har använt nåt av produkterna ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar