måndag 16 februari 2015

Nu tar jag ett steg framåt :)

Snowball är glad över alla lådor som kommer till oss :)


Under den senaste tiden har jag skrivit att jag har lite saker på gång och det tänkte jag avslöja nu - jag tänker ta ett steg längre i min Avon karriär och bli Teamledare!
Jag har flera gånger blivit erbjuden denna möjlighet, med det har inte varit vid rätt tidpunkt. Jag har träffat en kollega som också är Teamledare, när jag började med Avon för snart 8 år sen så hade de ett liknande system där jag hade ett litet "team" med möten, tävlingar och sådant. Just då var det främst studierna och annat jobb som jag satsade på och detta var mer en hobby, sen blev en del ändringar och jag blev vanlig skönhetskonsulent igen. 
Det är 8:e året jag är med. Jag kan räkna antal kampanjer jag inte beställt på en hand vilket är väldigt få med tanke på 8 år :) Det har blivit en del visningar och en växande kundkrets. I år har Avon varit 10 år i Finland och det är fortfarande okänt för flera Finlandssvenskar - detta är något som jag och min kollega vill ändra på :)
Jag har själv varit återförsäljare av köksprodukter, men det passade inte mig alls. Jag ångrar det inte - för att jag lärde mig väldigt mycket av det och det är nog därför jag tycker om att gå på olika visningar - för att få inspiration av andra människor och att utvecklas. Samt att träffa folk och att få umgås förstås ^^
Under den senaste tiden har jag frågat, funderat, frågat igen och läst på vad som gäller att vara Teamledare. Det bästa är ändå - att jag bestämmer själv hur mycket jag jobbar och är min egen boss. Avon har hittills för mig varit en rolig hobby med extra inkomst, att få plocka, "rada" produkter, pröva nya saker och träffa kunder är bland det bästa jag vet. Har man jobbat som försäljare i nästan 5 år så vet jag att det är det jag kan och trivs med - och vill utvecklas inom.
Mina mål är att utvecklas och få bygga upp ett härlig team - oavsett om man vill satsa på en karriär, tjäna lite extra vid sidan om jobb/studier eller bara vill beställa åt sig själv och familj/vänner. 2015 är det år som Avon erbjuder mer än någonsin :)
För första gången på länge så är jag riktigt glad och taggad - detta är något som jag vill stå för nu och satsa på. Att få ha egen Y-tunnus och se hur långt man kan komma ger massor av möjligheter :) Även i sociala medier och bloggen, det känns fantastiskt att kunna få använda dessa härliga sociala medier :)
Inom snar framtid kommer det att komma roliga evenemang i Österbotten, en sak är på gång nu 28.2 och mer info kommer i veckan :) Så håll utkik ^^ 
TACK alla ni som har läst allt detta och har med Avon att göra :) Mera info om alla möjliga saker kommer snart! Om ni redan har något ni funderar över med Avon så kan ni maila mig på ninaholm88@hotmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar