söndag 16 november 2014

Rosa fluff


Idag har jag inte mått så bra så det blev inget bloggande som jag hade tänkt. Den jobbiga röda veckan kan man väl säga och extra jobbigt har det varit idag. Nu känns det lite bättre, ska snart ta en varm och skön dusch också. Har använt Snowball som värmedyna :P 

Nog om det, tog faktiskt fram allt julpynt jag har för nån dag sen och gick igenom lite vad jag ska använda i år och vad inte. Jag har inte så mycket julpynt egentligen och ska sälja bort lite saker också. Kommer inte att byta gardiner i år heller. Såklart har jag inte kunnat hålla mig och har småfixat lite redan. Speciellt lampor och sådant som lyser, nu när det är så mörkt. Mysigt :)
Men den lilla vita julgranen som jag brukar ha framme så fattas det en del av foten på. Jag har försökt söka överallt där alla julsaker är och hittar den inte :( Måste se om jag får det fixat snyggt på något vis eller om jag fyndar en ny och billig på loppis. Typ likadan som på bilden nedan: 



Den rosa lampan är riktigt fluffig och fin och har inte haft fram den på ett par år. När den speglar sig i fönstret är mera hur den ser ut den lyser inte så starkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar