fredag 14 november 2014

Woop woop it's friday!

Fredagsfeelis! Har träffat Madde och W, varit en sväng på loppis och minimani, ätit och druckit kaffe hos oss. Nu håller jag på och sminkar mig/läser bloggar. Ikväll blir det biodags :) Senast jag var så kollade jag Annabelle. Nu blir det en komedi denna gång.

Eftersom jag inte har hunnit blogga så mycket igår så slänger jag upp dessa bilder från gårdagen. Längesen man hade håret i hästsvans och flätat, blev fin effekt nu när man har ombre.


Snowball var riktigt tossig igår, på första bilden gäspar hon, sötisen! Konstaterade idag när jag gick på loppis att det är tredje gången som I'm an albatroz kommer på radio där, fast jag bara är in en sväng. Woop woop :D


Jag är så glad att Röda korsets loppis kommer att flytta närmare oss! Igår var jag snabbt en sväng på "gamla" stället och kom hem med denna söta klocka för 3€. Den passar bra i mitt rum, älskar denna färg. Mamma har kanske en likadan i rosa, minns inte hur den ser ut exakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar