söndag 4 november 2012

Halloween utstyrsel

Så var det söndag igen. Nedan ser ni bilderna från gårdagens halloween firande :) Sen perukerna vid skaffade var otroligt bra i kvalité - min klippte vi upp lite grann och såg inte för plastig ut. Man ska också kunna tvätta den och platta. Mitt hår blev flätat under så hade fina lockar idag :P Peruken satt på utan problem under hela gårkvällen. Nästa år vill jag satsa lite mera, gärna på något plagg eller outfit till det. Lösögonfransarna var också bra och prisvärda, fick många komplimanger för dem. Kändes lite tungt först men man vande sig.

Vad var jag då? Temat blev ju toxic med kontrast, men också lite gaga :P Skulle endast ha behövt brillor eller nåt till kanske.



De som är vän med mig på fb ser bilderna där med mina två vänner som också var utklädda :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar