tisdag 13 november 2012

Trådspira


Igår blev det en lyckad Avon visning i hemstaden. Beställde redan då, så fina saker är på kommande denna vecka ^^ Fick även tips om en Dalahäst på fyndis, så köpte den där för 12€. Tack M ^^ I Nykarleby på Herlers bokhandel fanns ju massa häftigt - där hittade jag denna handgjorda dalahäst från Trådspira. Det fanns också en stor och fin välkommen skylt som jag är mycket intresserad av. Kommer garanterat att kika in nån gång igen snart.



Köpte också nagellack och en glittrig ring här om dagen, måste ju unna sig något i detta mörker. Idag skaffade jag material till julkort så de ska jag sätta igång med nu.



I helgen är det julöppning istan, inte säker ännu när jag ska börja pynta. Ska tvätta en gardin i alla fall som jag fyndade. Någonstans måste man väl börja :)



Har också skaffat biljetter till Twilight :D Har sett nästan alla på bio så vi är några vänner som ska gå. Ska bli kul ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar