tisdag 30 oktober 2012

Skönhetsfavoriter oktober



Alvere Body Lotion. Fick som gåva av svärföräldrarna, den åker snabbt in i huden och doftar ljuvligt :) Den är även nature märkt, fri från parabener och innehåller inga konstgjorda dofter eller färger. Undrar om man får tag i detta märke i Finland?

Dove go fresh deo. Jakten på en bra deodorant fortsätter och denna är hittills en av de bästa jag prövat. Doftar gott av grapefrukt och citrongräs.

Yves Rochér Eau Micellaire rengöringsvatten. Jag använder denna som ansiktsvatten men ska även gå att ta bort ögon make up med. Doftar gott, inte för stark och ger en skön känsla efteråt. Prisvärd!

We Care Icon Wonder Lashes. En mascara som jag garanterat kommer att köpa igen. Fri från parabener, mineral oljor och billig = 7,90€. Finns på t.ex. Sokos Emotions.

Garnier Nordic Essentials cleansing wipes. Dessa är praktiska om man reser någonstans eller inte orkar med den dagliga hudvårds rutinen. De torkar inte ut, och är väldigt "våta" så det är lätt att få bort all smink utan att behöva gnugga nåt extra. Huden känns len efteråt. Har också märkt att min hy har blivit snäppet bättre när jag har använt den för ansiktet efter att jag har tagit bort ögonmakeup med en annan remover :)

Jag tänkte börja lägga upp flera såna här inlägg, bra att kolla på sen själv också så att man minns vilka produkter man prövar ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar