söndag 28 oktober 2012

Hej hej

Nu kommer jag att ha lite mera tid att blogga igen. Min dator krånglade igår, får se hur länge den funkar denna gång. Tur att man har någon i hushållet som kan fixa det mesta :)

Så irriterande i gårdagens X-Factor att Manda åkte ut, såklart hade de klåpat sig med detta, de var inte hon som skule ha åkt ut. Tack och lov att hon fick en andra chans! Ikväll har vi kollat en film med Steve Carell ^^

Jag tänkte vänta med nästa större tävling till december, kommer minst en snabbtävling under november i alla fall :) Ska snart gå och lägga mig, imorgon kommer äntligen Partylite sakerna!

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte inte att Manda skulle åkt, men andreas har bara valt fel låtar åt henne :( Den låten hon sjönd i duellen passar ju henne bättre - men de låtarna väljer de ju själv...

    SvaraRadera
  2. Yey, Partylite! :D Lagom tills snön börja trill ner ^^

    SvaraRadera