måndag 20 augusti 2012

Lyckofyndet



När jag skulle ta bilden undrade jag vad jag skulle ta för mått att visa med, så fick bli wc-papper :P Gissar att alla vet hur stor en sån är? Så denna skönhet köpte jag av en svensk försäljare på Juthbacka marknaden. Den är 60 år gammal och fick ner priset rejält, med tanke på vad de kostar ny. Gissa om J skrattade när jag först visar alla små jag har köpt och sen mitt i allt denna som är mega :P Återstår att se var den ska få plats, skulle vara med en Ikea bokhylla nu så man sku få dem alla på samma ställe. Den är i mycket fint skick också :)


Vi firade sambon igår, han fick massa fina presenter och jag fick Angry Birds sockor av mamma. Elle kom i brevluckan idag också, så nu har jag garanterat nåt att läsa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar