lördag 3 mars 2012

Buzzning: Dove Nourishing Oil Care Conditioner

dove.se


Jag fick i uppdrag av Buzzador att buzza denna hårprodukt från Dove. Som Buzzador har man möjlighet att pröva på olika produkter gratis och sedan berätta sin åsikt om den. Bli en buzzador du också :)

Produkten jag fick testa på denna gång var Dove Nourishing Oil Care Conditioner, som ska sitta i en stund efter shamponering och sen sköljas ur. Den innehåller naturliga oljor som ska tränga in i håret och göra det mindre statiskt, torrt och frissigt.

Själv så var denna inte alls lika bra till mitt hår som Dove Express Intensivbalsam som jag tidigare har buzzat om, mitt hår verkade inte få den fukt och vård som den behövde. Det positiva var dock att mitt hår hölls längre "rakt" efter tvätt, mitt hår brukar bli sådär lite vågigt och böjigt efter några dagar så det var nästan det enda positiva. Mitt hår verkar fortfarande vara rätt så statiskt, ingen skillnad där inte. Detta är dock ingen produkt som jag skulle köpa igen, för den passade inte mig helt enkelt.

Vad har ni andra haft för upplevelser? Ni får gärna kommenter hit ni som också har fått prover av mig =)


Hoppas på att få buzza en ny produkt snart, nån skönhetsprodukt skulle vara kul ^^

3 kommentarer:

  1. Passade absolut inte till mitt hår! Köper den nog inte själv.

    SvaraRadera
  2. Hej, jag fick också testa på den produkt och jag upplever att mitt hår blev en aning bättre mot statisk & frissighet. (Jag använder mössa dagligen nu när det är kallt). Lukten var god samt spännande med den guldgula randen. :)

    Jag besvarade frågorna som kom upp då jag skrev in uppgifterna ifrån Buzz tracking kortet. Jag har även mejlat dig Nina, men du har inte svarat på mejlet men antar att det blev rätt med det hela.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för feedbacken :) Japp jag fick ditt mejl, allt är under kontroll. Tack än en gång ^^

      Radera