söndag 15 oktober 2017

My Kat Von D Beauty order


Direkt när jag kom över bilderna på paletten Saint + Sinner ögonskuggspaletten från Kat Von D så ville jag så ha den i min kollektion. Jag har inte använt ögonskuggor från Kat Von D tidigare, dock är det många som hyllat paletterna både på youtube och skönhetsbloggar. För inte så längesen så kan man äntligen beställa till Finland från Kat Von Ds hemsida - wohoo!


Direkt jag fick e-post att paletten fanns in stock så beställde jag den. Jag väntade 2 veckor på min beställning. Lite nervöst att beställa från ny sida, speciellt eftersom denna kommer från usa så är man osäker hur bra de packar det. Behövde inte vara orolig, detta var riktigt bra packat och allt kom hem helt.


Förpackningen är fin, lyxig och större än vad jag hade förväntat mig. Fiffigt att det står färgerna båe på förpackningen och bakom paletten. Denna är limited edition. Helt klart snyggaste ögonskuggspaletten jag har. Denna kommer att få stå framme :)


Så här ser den ut innan man öppnar den. Svart och guld är en fin kombination. Och sen skuggorna! Så himla fina. När man öppnar den så är det två speglar vid sidorna. Ska bli så roligt att få testa dessa färger. Kat Von D har själv designat paletten och den är så vacker.


Förutom den så beställde jag också Alchemist holographic paletten. Här är ett bra inlägg av Linda Hallberg med swatches och jämförelse med Anastasias moonchild palett. Tänk er dessa skuggor ovanpå ett mörkt läppstift, så coolt. Denna kan användas som highlighter, ögonskugga, på läppar m.m.


Citat från info om produkten: "7 years in the making, the Alchemist Holographic Palette was developed as one of Kat’s “dream products”—something she’s always wanted in her collection!"


Ska bli så intressanta att pröva dessa! Har sen tidigare hunnit testa foundation, concealer, setting spray och liquid lipstick från Kat Von D. Jag har varit väldigt nöjd med alla och de har varit över förväntan och värt sitt pris. Ögonskuggspaletter och läppstift är mina favoritprodukter i min kollektion och är så glad att jag fick tag i dessa. Vilka är era favoriter från Kat Von D? :) Har ni någon ögonskuggspalett ni drömmer om just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar